İşleyiş / Çalışma Prosedürü

tunalı yapı logo

İşleyiş / Çalışma Prosedürü

 

Çalışma Sistemimiz ve Hizmetin işleyişi Şu Şekilde Gelişmekte ve Sonuca Bağlanmaktadır.

 

 

 

1-

a) Müşteri, Referans(Tavsiye) Üzerine işletmemize Gelerek

b) Müşteri, Sanal Ortam Arama Motorları Üzerinden Telefon ile işletmemize Ulaşır,

C) Tesadüf Eseri işletmemizin Bulunduğu Lokasyon / Bölgeden Geçişi Sırasında işletmemizin Reklam Araçları Dikkatini Çekerek işletmemize Gelir.

 

2-

a) Müşteri Beraberinde Getirdiği Kendi Almış Olduğu Teknik Çizimleri Personel ile Paylaşarak Bilgisayar Sistemi Üzerinden Program Yardımı ile Ürünlerin Teknik ve Detay Çizimlerini Firma Yetkilisi ile Birlikte Bilgisayar Ortamında Çizimleri Yapılarak Pencere ve Kapılarının Çizimleri Yapılır, Firma Teknik Personeli Müşteriye Yardımcı Aksesuarlar Konusunda Bilgi vermek Sureti ile Teknik Çizimleri Fiyat Analiz Sistemi Üzerinden Hesaplayarak Müşteriye Doğru ve Detaylı Fiyat Teklifini Oluşturup Teklif Klasörü ve Teklif Evraklarını Müşteriye Taktim Ederek, Araştırması ve Düşünmesi için 7 iş Günü Geçerli Olan Fiyat Teklif Süresini Başlatmış Olur.

b) Müşteri, Sanal Ortam Arama Motorları Üzerinden Telefon ile işletmeye Ulaştıktan Sonra Hizmet Almak istediği Ürün Bilgisini Paylaşır ve Personelden Keşif için Randevu Talep Ederek Müşterinin Uygun Olduğu bir Zaman Diliminde Keşif Planlaması Oluşturulur, Planlanan Zaman Dilimde Teknik Keşif Personeli, Müşterinin Adresine intikal Etmeden 1 Saat öncesinden Müşteriyi Arayarak 1 Saat içerisinde Keşif için Planlanmış Randevu için Gelmek istediğini ve Müsait Olup Olmadıklarını Sorarak Müşteri ile iletişime Geçtikten Sonra Müşterinin Adresine intikal Eder ve Adrese Geldiğinde Beraberinde Getirdiği Galoşları Ayağına Takarak Müşterinin Konut/iş yerinde Teknik Ölçü Alma işlemi Başlar.  Teknik Keşif Personeli Yardımcı Aksesuarlar (Çift Açılım – Sineklik Plise / Menteşeli – Pervaz – içeri-Dışarı Açılan Kapı – Hareketli Orta Kayıt – Çevre Kilitleme – Mermer Küpeşte) Konusunda Müşteriyi Bilgilendirerek Doğru ve Faydalı Aksesuarları Keşif Formuna imalat Ölçüleri ile Birlikte Not Ederek. Keşif Sonlanır ve Müşteriye 24 Saat içerisinde SMS( Kısa Mesaj ) ile TUNALI YAPI Başlığıyla Gönderilmiş Bir Fiyat Teklifi Alacağı Belirtilerek Montaj Yerinden Ayrılır.

c) Teknik Keşif Personeli’nin Keşif Formunu işletmede Bulunan Firma Teknik Personeline Teslim Etmesi ile Birlikte Bilgisayar Sistemi Üzerinden Program Yardımı ile Ürünlerin Teknik ve Detay Çizimleri Dikkatli ve Özverili Bir Şekilde Ölçüler Bilgisayar Ortamında Çizilerek Fiyat Teklifi Oluşturulur, varsa O Dönem için Kampanya iskontoları Fiyattan Düşülerek Müşteri için Özel Olarak Hazırlanmış Fiyat Teklifi A4 Ebat’ında Çıktısı Alınarak Teklif Klasörüne Kaldırılır. Hazırlanan Teklif SMS Bilgilendirme Sistemi ile Müşterinin Mobil / Cep Telefonu Numarasına Altta ki Metne Benzer Bir Şekilde Teklif Atılır.

  Teklif Aşaması

|-  ÖRNEKTİR Sn. Ahmet Mehmet VELİ; winsa Marka Safir Seri 70mm 5 Odacıklı Altınmeşe Renkli, 3 Adet Kapı ve 7 Adet Pencere için Fiyat Teklifimiz:8’650,00TL’dir, isicam Sinerji Farkı+450,00TL, isicam Konfor Farkı+620,00TL, Pencere Altları için 90’lık Pervaz Farkı+385,00TL, Pencere Altları için Mermer(Muğla 2’lik) Küpeşte Farkı+950,00TL’dir. Fiyat Teklifimizde 5 Adet Çift Açılım Aksesuar ve 4 Adet Menteşeli Pencere Sinekliği, 2 Adet Plise Kapı Sinekliği Dahildir. Ürünlerimiz 2 Yıl Süre ile Gerçek(YERİNDE) Garanti Kapsamındadır. Teklifimizin Kabulü Halinde Teyidini Rica Eder iyi Günler Dileriz. 0312 282 2 282 winsa ÖRNEKTİR

Sözleşme Aşaması

Müşteriye Fiyat Teklifi Bildirildikten Sonra Müşteri Ürün / Hizmet Satın Almak istediğinde işletmeyi Arayarak Sözleşme için Randevu Talep Ederek Uygun Bir Zaman Diliminde Sözleşme imzalamak için işletmeye Gelerek Yapılacak Olan işin Tanımı, Özellikleri, Ürün Teslim Süresi ve Ödeme Planı için SÖZLEŞME Metnini Firma Yetkilisi ile Birlikte imzalayarak işi Başlatmış Olur. imzalanan Sözleşmede;

  • Ürünlerin Teknik Çizimleri
  • Adetleri, Renkleri ve Açılım Yönleri
  • Seri Tipleri
  • Çift Açılım ve Sineklik Detayları
  • Cam Tipleri ve Özellikleri
  • Mermer ve Pervaz Detayları
  • iş Teslim Tarihi
  • Detaylı Ödeme Planı
  • Firmanın Sorumlulukları
  • Müşterinin Sorumlulukları
  • Ürün Teslim Formu
  • ihtilaf Halinde Yetkili Mahkemeler
  • Sözleşme Tarihi
  • ıslak İmzalar

Detaylı ve Açıklayıcı Sözleşmeden Sonra Montaj Günü Belirtilen Saat Diliminde Müşterinin Konut/iş yerinde Montaj işlemi Başlar ve Montaj Sonrası Firma Teknik Personeli Yapılan Montajı Ürün Teslim Formu ile Birlikte Kontrol Ederek var ise Eksikler veya Hatalar Ürün Teslim Formunda Yer Alan ” UYGUNSUZLUK ve EKSİK PARÇA TANIMI” Kısmına Eklenir,

Eksik Yok ise Müşteriye ” MÜŞTERİ GÖRÜŞLERİ VE NOTLARI ” Kısmında Yer Alan Kısa Anketimiz ile iş Teslim Süreci Başlar

ANKETİMİZ

  • Personelin Genel Tutum ve Tavırlarından Memnun muydunuz ?
  • Personelin Kıyafet ve Giyim Tarzından Memnun muydunuz ?
  • Gelen Ürün Beklentinizi Karşıladı mı ? Şu Şekilde Olsa Daha iyi Olurdu Diyebileceğiniz Bir Tespitiniz Oldu mu ?
  • Keşif için Gelen Personel isteklerinizi Doğru Şekilde Tespit Edebildi mi ?
  • Firma Teknik Personeli Sözleşme Sırasında Firmamızı Size Doğru Anlatabildi mi ?
  • Ödeme Aşamasında Firma Tarafında Herhangi Bir Problem ile Karşılaştınız mı ? Karşılaşılmış ise Bunu Öğrenebilir miyiz?

Gibi Kısa Bir Anket ile Firmamızı Geliştirmemize Katkıda Bulunmak isterseniz Doldura bileceğiniz Kısa Bir Anket ile iş Teslim Edilir ve Garanti Başlar..

 

VİZYONUMUZ :

  “Ekip Çalışmasını Ön Plana Çıkararak, Hizmette Kaliteyi ve Müşteri Memnuniyetini Temel Alan, Çalışanları ile Birlikte Yeniliğe ve Gelişime Açık, Rekabet Gücü Yüksek Bir Kurum Olmak.”

MİSYONUMUZ :

Hizmet Sunduğumuz Her Alanda Müşterilerimizin ihtiyaçlarını Kaliteli Ürünler, Uygun Fiyat ve Güler Yüzlü Hizmet Seçenekleri ile Karşılamak.

 

TUNALI YAPI

tunalı yapı logo

Yapınıza Güven ve Estetik Katar…

 

işleyiş / Çalışma Prosedürü